DET MESTA REGNAR BORT


Hej på er! Har haft en bra dag, tagit en del bilder med Isabell och hunnit med två träningar. Gött att träningarna börjar rulla igång ordentligt nu igen. Behövs verkligen! Men det känns i kroppen, lagom med härlig träningsvärk börjar redan kännas av, kommer inte komma upp ur sängen imorgon... haha nja kanske överdrev lite, hehe

Sommaren är kort, det mesta regnar bort... Kom att tänka på den innan idag, och jag kan inte riktigt fatta hur snabbt den här sommarn har gått, visst jag har hunnit med en hel del men bara tanken på att jag faktiskt börjar skolan nästa vecka. Helt sjukt ju?! Och det är såå typiskt Sverige att det ska regna när man som allra mest hade behövt solen nu de sista dagarna. Menmen, thats the way it is!

Här är i alla fall några av bilderna som blev knäppta idag, orkade inte vara jätteseriös med kläderna idag, men tycker vi är rätt charmiga, right? Nu ska jag bums i säng, och sova som aldrig förr.

kraaam amanda ♥


dessa två sista bilderna, är mina favorites

Kommentera inlägget här :